نوشته شده توسط : reza

شما با حضور در نمایشگاه می‌توانید چند برابر روزهای عادی، محصولاتتان را بفروشید؛ زیرا در نمایشگاهی با موضوع مرتبط با کسب و کارتان شرکت می‌کنید و تمام بازدیدکنندگان مشتریان احتمالی هستند. اینکه چه تعداد از آن‌ها به مشتری واقعی تبدیل می‌شوند و از شما خرید می‌کنند، به استراتژی‌هایی که برای حضور در نمایشگاه می‌چینید، بستگی دارد.

در این مقاله ۵ نکته مهمی که باید در برگزاری نمایشگاه به آن‌ها توجه داشته باشید را بررسی می‌کنیم و توضیحاتی درباره آن‌ها ارائه خواهیم داد.

۱. از استند رول آپ استفاده کنید

استند رول آپ یک محصول چاپی تخصصی برای نمایشگاه‌هاست. شما می‌توانید روی این استندها، برند و محصولاتتان را به صورت خلاصه معرفی کنید. همچنین اگر طرح فروش ویژه‌ای برای نمایشگاه در نظر گرفته‌اید، می‌توانید با یک استند رول آپ، آن را به مشتریان اطلاع دهید.

چاپ استند رول آپ باید با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام شود؛ زیرا افرادی که قصد دارند در یک نمایشگاه شرکت کنند، معمولا چند استند برای فضاهای مختلف سفارش می‌دهند. این استندها را هم می‌توان در فضای داخلی و بیرونی غرفه قرار دارد و هم در ورودی نمایشگاه تا مشتریان پیش از ورود متوجه شوند برند شما نیز در نمایشگاه وجود دارد و به دنبال غرفه‌تان بگردند.

۲. تبلیغات چاپی را در فضای خارج از غرفه‌تان هم قرار بدهید

پیش از اینکه نمایشگاه شروع شود، از فضای غرفه‌تان بازدید کنید و دکوراسیون مناسبی برای آن در نظر بگیرید. در هرجایی که می‌توانید از نام برند و لوگو استفاده کنید و تبلیغات چاپی را با چیدمانی مناسب در سراسر غرفه بچسبانید.

علاوه بر موارد بالا، باید به تبلیغات در خارج از غرفه هم توجه داشته باشید. با هماهنگی مسئول نمایشگاه، بخشی از استندها و بنرهایتان را در فضای بیرونی نصب کنید. با این کار مشتریان متوجه می‌شوند در نمایشگاه حضور دارید و به غرفه‌تان مراجعه می‌کنند. این مسئله وقتی قرار است به مشتریان پیشنهادهای جذابی مثل تخفیف یا فروش ویژه ارائه بدهید، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. وقتی مشتریان می‌دانند فروش ویژه دارید، با انگیزه بیشتری به غرفه‌تان مراجعه خواهند کرد.

۳. روی محصولاتتان لیبل پی وی سی بزنید

لیبل روی محصولات هم یکی از اجزای برندسازی است. لیبل‌ها انواع مختلفی دارند، اما اکثر برندهای بزرگ از چاپ لیبل پی وی سی برای محصولاتشان استفاده می‌کنند. لیبل پی وی سی مقاومت زیادی دارد، کیفیت چاپ روی آن مناسب است و برای انواع محصولات کاربرد خواهد داشت.

لیبل پی وی سی

کسب و کارهایی که بسته‌بندی اختصاصی برای محصولاتشان طراحی می‌کنند و روی آن‌ها لیبل می‌زنند،‌ در ذهن مشتریان معتبرتر به نظر می‌رسند. همچنین وقتی مشتری نام برند شما را روی بسته‌بندی محصول می‌بیند یا طراحی اختصاصی بسته‌های محصولات شما را تشخیص می‌دهد،‌ به راحتی اعتماد می‌کند و از شما خرید خواهد کرد. استفاده از لیبل، عرصه را بر مجموعه‌هایی که نمونه‌های فیک محصولات شما را تولید می‌کنند، تنگ خواهد کرد.

۴. مطمئن شوید محصولاتتان به درستی به مشتریان معرفی می‌شوند

تعداد زیادی از افرادی که وارد نمایشگاه می‌شوند، در بازار هدف شما هستند اما تاکنون نام برندتان را نشنیده‌اند. این مسئله برای کسب و کارهایی که هنوز روی برندسازیشان کار نکرده‌اند یا در بازار رقابت تازه‌وارد هستند، پررنگ‌تر است. بنابراین شما در طول نمایشگاه باید آماده معرفی محصولات و خدمات به مشتریان جدید باشید.

مسئله‌ای که در این زمینه وجود دارد، حجم زیاد شرکت‌کنندگان در نمایشگاه است. احتمال دارد به یکباره ده تا بیست نفر جلوی غرفه شما جمع شوند، درباره محصولات و خدماتتان سوال بپرسند و قصد خرید داشته باشند. سایر افراد وقتی این جمعیت را در مقابل غرفه‌ می‌بینند، از سر کنجکاوی به جمعیت اضافه می‌شوند و آن‌ها هم به مشتریان احتمالیتان اضافه خواهند شد. بدیهی است که در چنین موقعیت‌هایی شما و همکارانتان زمان کافی برای پاسخگویی به همه افراد را ندارید. پس پیش از آغاز نمایشگاه باید راهکاری برای معرفی محصولات و خدمات در مواقعی که زمان کافی برای توضیح شفاهی ندارید، پیدا کنید.

استفاده از کاتالوگ یا بروشور معرفی محصولات، یک روش مناسب برای این کار است. در این محصولات چاپی می‌توانید لیستی از محصولات و خدماتتان را به همراه اطلاعاتی از مجموعه در یک کتابچه چاپ کنید و آن را در اختیار مشتریان قرار دهید. آن‌ها با مطالعه این مطالب، اطلاعات کاملی درباره برند و محصولات شما به دست می‌آورند. بعد از‌ آن راهنمایی‌های لازم برای خرید را از خودتان دریافت می‌کنند و می‌توانند خریدشان را انجام بدهند.

۵. نیروهای کافی در غرفه نمایشگاه مستقر کنید

مشتریان با استفاده از کاتالوگ، بروشور و سایر محصولات چاپی اطلاعات لازم درباره محصولات و خدمات شما را به دست می‌آورند، اما ممکن است سوال‌هایی داشته باشند که پاسخ آن‌ها در بین مطالب چاپ نشده یا آن‌ها پیدایش نکرده‌اند. حتی ممکن است در همان نمایشگاه بخواهند خرید کنند. شما باید نیروهای کافی را در غرفه مستقر کرده باشید تا پاسخگوی نیازهای مشتریان باشند. به یاد داشته باشید که مشتریان حوصله ندارند بیشتر از چند دقیقه منتظر پاسخ بمانند و ممکن است از خرید منصرف شوند.

images 1677244431 63f8b80fabc6b

از طرفی وقتی نیروهای کافی برای پاسخگویی به درخواست افراد مختلف حضور دارند، مشتریان حس خوبی می‌گیرند و متوجه می‌‌شوند که سازمان شما امکان ارائه خدمات پشتیبانی با بالاترین کیفیت را دارد.

کلام آخر

در این گزارش راهکارهایی برای شرکت در نمایشگاه‌ها و افزایش فروش و برندسازی را توضیح دادیم. اگر تجربه شرکت در نمایشگاه را داشته باشید، می‌دانید که به یکباره حجم کاری تاحد زیادی افزایش پیدا می‌کند و تقریبا تمام اعضای سازمان درگیر حضور چند روزه در نمایشگاه می‌شوند. یکی از مهم‌ترین دغدغه مدیران کسب و کارها، آماده شدن محصولات چاپی مورد نیاز در زمان مقرر است. سفارش‌های مربوط به نمایشگاه معمولا فوری هستند و باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت آماده شوند.

ما در مجموعه فرتاک به صورت تخصصی با بسیاری از برندها در زمینه برگزاری نمایشگاه فعالیت کرده‌ایم. طراحان فرتاک به خوبی با اصول طراحی محصولات چاپی برای نمایشگاه‌ها آشنا هستند و تجربه زیادی در این زمینه دارند. همچنین تکنسین‌های چاپ مجموعه هم می‌دانند که محصولات مربوط به نمایشگاه باید با بالاترین کیفیت و سرعت آماده شود. در نتیجه می‌توانند با پشتیبانی از نیاز مشتریان و ارسال به موقع، رضایت آن‌ها را جلب کنند. اگر سوالی درباره سفارش محصولات چاپی برای شرکت در نمایشگاه دارید، وارد وب سایت فرتاک شوید و از راه‌های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: اخبار , چاپ , چاپخانه , تهران , اخبار چاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1404 | نظرات ()
نوشته شده توسط : reza

راه‌اندازی کسب و کار در تهران، برای بسیاری از افراد یک رویای بزرگ است. سود کسب و کارهای تهران به دلیل اینکه پایتخت ایران محسوب می‌شود و جمعیت زیادی هم دارد، بیشتر از کسب و کارهایی است که در شهرستان راه‌اندازی می‌شوند. اما نباید فراموش کرد که بازار رقابت در تهران داغ‌تر از شهرستان‌هاست و کسب و کارها باید برای جذب مشتری، تلاش بسیاری انجام بدهند. تبلیغات چاپی یکی از روش‌هایی است که تولیدی‌ها، ارائه‌دهندگان خدمات یا فروشندگان محصولات از آن استفاده می‌کنند.

تبلیغات چاپی انواع مختلفی دارند که بعضی از آن‌ها مانند پخش تراکت تقریبا منسوخ شده‌اند و بعضی دیگر، مانند چاپ کارت ویزیت،‌ هنوز هم موثر هستند. در این مقاله ۳ محصول چاپی پرکاربرد برای کسب و کارهای تهران که به افزایش فروش و جذب مشتری آن‌ها کمک می‌کنند، اشاره می‌کنیم.

چاپ کاتالوگ

کاتالوگ از ابزارهای تبلیغاتی پرطرفدار چاپی است که بخاطر ارائه اطلاعات محصولات به مشتریان، جایگاه ویژه‌ای دارد. چاپ کاتالوگ با طراحی حرفه‌ای برای مشاغل صنعتی و کسب و کارهای خدماتی، تأثیر بسزایی در جذب مشتری و رونق کسب و کار دارد.

رقابت نزدیک و تنگاتنگ شرکت‌های مختلف در شهرهای بزرگ نظیر تهران، شرکتی در جذب مشتری موفق‌تر عمل می‌کند که تبلیغات بهتری داشته باشد. بعضی از مجموعه‌ها، محصولات باکیفیتی تولید می‌کنند یا خدمات مطلوبی به مشتریان ارائه می‌دهند، اما به دلیل عدم استفاده از تبلیغات مناسب ناشناخته باقی می‌مانند. اگر بهترین محصول را تولید کنید یا بهترین خدمات را ارائه کنید، اما آن را به مشتریان معرفی نکنید یا در معرفی، از مزایای رقابتی خود صحبت نکنید، هیچوقت نمی‌توانید سودی که باید را به دست آورید.

با چاپ کاتالوگ، محصولات تولید شده یا خدمات ارائه شده، هر یک به‌طور جداگانه معرفی می‌شوند و ویژگی هر محصول یا خدمت به ‌طور کامل بیان می‌شود. به‌این ترتیب مشتری به‌راحتی می‌تواند کالای یا خدمات مورد نیاز خود را پیدا کند و آن را بخرد.

چاپ کاتالوگ در تهران

برای معرفی محصولات و خدمات خود به وسیله کاتالوگ، بهتر است از کاغذهای با کیفیت استفاده کنید. کاغذهای گلاسه مات وشفاف برای چاپ کاتالوگ بهترین گزینه هستند. کاتالوگ‌ها را می‌توان با طرح‌های مختلف و تعداد صفحه‌های گوناگون چاپ کرد. اگر نمی‌دانید بهترین کاتالوگ برای کسب و کار مورد نظر شما چیست، به چند صفحه نیاز دارد یا کدام یک از انواع کاغذها برای آن بهتر است، با شماره ۸۸۴۰۰۴۴۹-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان فرتاک به سوالات شما پاسخ می‌دهند و شما را راهنمایی خواهند کرد.

شما همچنین می‌توانید کار طراحی و چاپ کاتالوگ خود را به این شرکت بسپارید و مطمئن باشید که کار چاپ کاتالوگ در تهران برای شما با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت، در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌شود.

چاپ استیکر

استیکرها امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. مزایای این شیوه تبلیغاتی باعث شده کاربران با رضایتمندی بسیار همواره به دنبال طرح‌های جدیدی از آن باشند. بسیاری از مشاغل برای کار تبلیغات چاپی خود به طرح‌های خاص و پیچیده تبلیغاتی نیاز ندارند. آن‌ها می‌توانند کسب و کارشان را با استفاده از استیکر به مخاطبانشان معرفی کنند.

چاپ استیکر

مزایای استفاده از استیکر برای چنین کسب و کارهایی عبارتند از:

  • زیبایی و خلاقیت در طرح‌های مختلف

  • نحوه به‌کارگیری آسان

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

  • تنوع بسیار زیاد در طرح‌های موجود

  • مقاومت بسیار بالا نسبت به عوامل محیطی و مواد شوینده

مزایای بالا باعث شده مشاغلی نظیر فروشگاه‌های کوچک، فست‌فودی‌ها یا اسباب‌بازی فروشی‌ها با استفاده از چاپ استیکرهای خلاقانه توجه مشتریانشان را جلب کنند و نرخ بازگشت آن‌ها را افزایش بدهند.

چاپ استیکر در تهران

در شهرهای بزرگ نظیر تهران استفاده از استیکرهای جذاب با رنگ‌هایی شاد و هیجان‌انگیز برای جذب مشتریان کارآمد است و نیاز به استفاده از سایر ابزارهای تبلیغاتی نظیر بیلبورد را کم‌رنگ‌تر می‌کند.

طراحی جذاب و خلاقانه استیکر از مهارت‌های گرافیست‌های با تجربه شرکت‌های تبلیغات چاپی چون فرتاک است که در این زمینه به مشتریان خدمات لازم را ارائه می‌کنند. ما در فرتاک خدمات طراحی و چاپ استیکر در تهران با بالاترین کیفیت را ارائه می‌دهیم.

چاپ کارت ویزیت پی وی سی

کارت ویزیت جزو پرمصرف‌ترین ابزارهای تبلیغات چاپی است که می‌تواند با کم‌ترین هزینه، راه‌های ارتباط با کسب وکار شما را به بازار هدفتان نشان بدهد. همه کسب و کارها هر چند کوچک برای برقراری ارتباط با مشتری نیاز به چاپ کارت ویزیت دارند. حتی گاهی اوقات، مدیران کسب و کارها، کارت ویزیت شخصی خودشان را هم چاپ می‌کنند تا مشتریان خاص، راهی برای برقراری ارتباط با آن‌ها داشته باشند.

استفاده گسترده از کارت ویزیت‌ها باعث شده تا صنعت‌گران چاپ برای افزایش مقاومت این محصولات تلاش کنند و از متریال‌های جدیدتر برای چاپ این محصولات بهره ببرند. کارت ویزیت‌های پی‌وی‌سی از محصولات بادوامی هستند که با طراحی ماهرانه کارشناسان امور تبلیغات در دسترس عموم قرار دارند.

کارت ویزیت‌های کاغذی در برابر رطوبت و سایر عوامل محیطی مقاوم نیستند. برای افزایش مقاومت این کارت‌ها می‌توان یک لایه سلفون بر روی آن‌ها کشید، اما باز هم احتمال نفوذ رطوبت از لبه‌ها وجود دارد و باعث خرابی کارت می‌شود. با چاپ کارت ویزیت‌های پی‌وی‌سی این مشکلات حل شده است. این کارت‌ها ضخامت بالایی دارند و مانند یک کارت عابر بانک، نسبت به عوامل محیطی، رطوبت و حتی مواد شیمیایی مقاوم است.

چاپ کارت ویزیت پی وی سی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید انجام می شود. سایز این کارت‌ها به‌طور استاندارد مثل کارت عابربانک در ابعاد ۵/۸ در ۴/۵ و به شکل دور گرد در نظر گرفته می‌شود. این کارت‌ها را می‌توان در فرم‌های مختلفی که در ادامه نام می‌بریم، چاپ کرد.

  • مات

  • براق

  • متالیک

  • صدفی

چاپ کارت ویزیت پی‌وی‌سی در تهران

در تهران شرکت‌های بسیاری وجود دارند که به چاپ کارت ویزیت می‌پردازند. اما اگر می‌خواهید کارت ویزیت شما به‌صورت حرفه‌ای چاپ شده جذابیت خاصی داشته باشد، مجموعه فرتاک بهترین انتخاب برای شماست.

چاپ کارت ویزیت پی وی سی

شرکت فرتاک از جمله شرکت‌های معتبر در زمینه امور تبلیغات چاپی است که با سال‌ها تجربه و کسب مهارت در این زمینه، در چاپ کارت ویزیت پی‌وی‌سی به‌طور حرفه‌ای عمل می‌کند. شما می‌توانید با کارشناسان این شرکت تماس گرفته نظر خود را برای آن‌ها توضیح دهید. پس از بررسی، طرح اولیه کارت مورد نظر شما را آماده کرده به شما نشان می‌دهند.

در صورت رضایتمندی، می‌توانید کار طراحی و چاپ کارت ویزیت مد نظر خود را با خیالی آسوده به ایشان بسپارید. مطمئن باشید که کار طراحی و چاپ کارت ویزیت شما با استفاده از بهترین متریال با مناسبترین قیمت انجام می‌شود. کارچاپ کارت ویزیت پی‌وی‌سی نسبت به کارت‌های ویزیت کاغذی زمان‌بر است و در طی چند ساعت آماده تحویل نمی‌شود. اما در کوتاهترین زمان ممکن سفارش شما آماده شده به آدرس شما ارسال خواهد شد.

کلام آخر؛ تبلیغات چاپی در تهران نقش مهمی ایفا می‌کنند

در این مقاله بهترین محصولات و تبلیغات چاپی در تهران را معرفی کردیم. بسته‌بندی محصول، ارائه اطلاعات کامل درباره ویژگی‌های محصول و در دسترس بودن راه‌های ارتباطی یک مجموعه سه عامل مهم در برندسازی آن محسوب می‌شوند. بنابراین لازم است به صورت هوشمندانه از ابزارهای چاپی برای ارائه ارزش افزوده به مشتریانتان استفاده کنید تا وفاداری آن‌ها را به دست آورید. ما در مجموعه فرتاک به صورت تخصصی در زمینه برندینگ و تبلیغات به کمک صنعت چاپ فعالیت می‌کنیم. برای دریافت مشاوره و راه‌اندازی تبلیغات در دنیای واقعی، با فرتاک تماس بگیرید.

چاپخانه فرتاک در تهران قرار دارد و آدرس آن را می‌توانید در سایت مجموعه ببینید. اما برای سهولت کار، امکان ثبت سفارش اینترنتی و تلفنی هم فراهم شده است. شما می‌توانید محصول مورد نظرتان را به صورت آنلاین سفارش بدهید و بعد از چند روز کاری، در مقصد مورد نظر خود تحویل بگیرید.



:: برچسب‌ها: اخبار , چاپ , چاپخانه , تهران , اخبار چاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1404 | نظرات ()
نوشته شده توسط : reza

به گزارش صدای ایران، اما در این مقاله قصد داریم تا با شما به صورت تخصصی در ارتباط با چاپ پوستر و این نوع از تبلیغات سخن بگوییم. لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اهمیت چاپ پوستر در تبلیغات و معرفی برند

چاپ پوستر نوعی از تبلیغات بصری است که پوسترها را بنا به درخواست مشتری در سایزهای مختلف چاپ و از آن برای تبلیغ محصولات، رویدادها و یا اهداف تبلیغاتی دیگر استفاده می‌کنند. پوسترها پس از چاپ در فضاهای عمومی مانند ایستگاه‌های اتوبوس، مراکز خرید یا در خیابان‌ها به نمایش درمی‌آیند. اگر طراحی پوسترهای چاپ شده جذاب باشد قادر به جلب توجه افراد عبوری و انتقال پیام پوستر تبلیغاتی به مخاطب خواهد بود.

تجهیزات و مواد به کار رفته در چاپ پوستر نقش مهمی در موفقیت این نوع تبلیغات دارند. با پیشرفت روزافزون فناوری چاپ، این روزها می‌توان پوسترها را در اندازه‌‌ها، مواد و سبک‌های مختلف سفارش داد تا چاپخانه پوستر را متناسب با نیازهای تبلیغاتی مختلف در اختیار مشتریان قرار دهد. چاپ افست و چاپ دیجیتال دو روش چاپی رایج هستند که این روزها مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته در نظر داشته باشید که برای سفارش چاپ پوستر راه‌های بسیاری هست.

می‌توان گفت چاپ پوستر نوعی تبلیغ قدرتمند و کارآمد برای بازاریابی و برندسازی است. فراموش نکنید طراحی پوستر تبلیغاتی شما نقش مهمی در انتقال پیام و جذب مخاطب دارد و هنگام سفارش چاپ پوستر باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید.

مروری بر تکنیک‌های مختلف که در چاپ پوستر به کار می‌رود

برای برخی از کسب و کارها چاپ پوستر امری ضروری جهت تبلیغات و بازاریابی است. روش‌های مختلفی برای چاپ پوستر وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. برای دستیابی به بهترین نتایج هنگام استفاده از پوستر برای تبلیغات بسیار مهم است که تکنیک‌های مختلف را درک کرده و گزینه‌ای که به بهترین شکل نیاز شما و مخاطبانتان را رفع می‌کند را استفاده کنید.

  • چاپ دیجیتال پوستر: چاپ دیجیتال یکی از روش‌های محبوب برای چاپ پوسترهای تبلیغاتی است. در این روش از چاپگرهای مدرنی که از فناوری روز دنیا بهره می‌برند برای چاپ تصاویر با کیفیت بالا بر روی انواع مواد استفاده می‌کنند. از مزایای چاپ دیجیتال پوستر می‌توان به امکان چاپ فوری و ظریف در طرح‌های پیچیده و جزئیات فراوان کرد.
  • چاپ افست پوستر: این نوع از چاپ یکی دیگر از روش‌های رایج چاپ پوستر است. در این روش از یک سری صفحات چاپی برای انتقال طرح روی کاغذ استفاده می‌شود. چاپ پوستر به صورت افست زمانی ایده آل است که شخص یا مجموعه‌ای قصد سفارش پوستر به تعداد زیادی داشته باشد. در این روش از چاپ پوستر هزینه‌ها نسبت به روش دیجیتال کاهش بسیاری داشته و در تعداد بالا مقرون به صرفه است.
  • چاپ دستی پوستر: این روش تنها برای چاپ طرح‌های ساده رو تعداد زیادی پوستر مناسب است. در چاپ دستی پوستر صفحه ای از جنس استنسیل و جوهر برای انتقال طرح روی کاغذ استفاده می‌کنند. این روش برای چاپ پوسترهایی با رنگ‌های جیغ و روشن مناسب است.

این‌ها تنها تعدادی از تکنیک‌های موجود برای چاپ پوستر هستند. انتخاب روش و تکنیک چاپ بستگی به نیازهای فردی و نوع تبلیغات انجام شده دارد. اما درک و آشنایی با این تکنیک‌ها به شما کمک می‌کند تا در مورد نحوه چاپ پوستر خود تصمیمی آگاهانه بگیرید که این موجب تاثیرگذاری و ماندگاری بیشتری بر روی ذهن مخاطبان شما است.

اهمیت چاپ پوستر در تبلیغات و معرفی برند

نکاتی مهم جهت طراحی پوستری جذاب

طراحی پوستری که توجه مخاطبان هدف شما را به خود جلب کند، یکی از ابزارهای مهم تبلیغات و بازاریابی است. طراحی پوستر شما اگر به خوبی انجام شده باشد می‌تواند با مخاطب ارتباط برقرار کرده و تاثیر خود را بر روی ذهن مخاطب شما بگذارد. نکاتی وجود دارند که هنگام طراحی پوستر با در نظر گرفتن آن‌ها می توانید پوستر شما تاثیرگذار است. در ادامه به بررسی برخی از این نکات می‌پردازیم.

  • ابتدا طرح خود را ساده و بدون شلوغی بکشید. سعی کنید از فونت‌های بزرگ و پررنگ بعلاوه تصاویر با کیفیت برای انتقال پیام تبلیغاتی خود استفاده کنید. از به کار بردن المان‌های گرافیکی زیاد پرهیز کنید، زیرا این کار باعث می‌شود پوستر شما به هم ریخته و غیرحرفه ای به نظر برسد.
  • دوم، از رنگ به نفع خود استفاده کنید. با استفاده از ترکیب رنگ مناسب می‌توانید پوستری چشم نواز و خاطره‌انگیز داشته باشید. رنگ‌هایی را انتخاب کنید که مکمل برند شما باشند و در پس زمینه برجسته شوند.
  • سوم، از خوانا بودن طرح و فونت ها مطمئن شوید. پوستر شما باید از هر فاصله‌ای به راحتی قابل خواندن باشد. از متن و عکس‌های بزرگ و واضح استفاده کنید و مطمئن شوید که طرح شما متعادل و متناسب است.

در آخر باید متریال استفاده شده برای چاپ پوستر را در نظر بگیرید. مواد استفاده شده بر روی کییت پوستر شما تاثیر مستقیم می‌گذارد. اگر پوستر شما در فضای باز و هوای آزاد به نمایش گذاشته شود باید ماده‌ و کاغذی را انتخاب کنید که مقاومت کافی را در برابر نور خورشید و سایر عناصر آب و هوایی داشته باشد.

با در نظر گرفتن این نکات می توانید پوستری طراحی کنید که توجه مخاطبان هدف شما را جلب کند و پیام شما را به طور موثر منتقل کند. چه قصد تبلیغات و بازاریابی داشته باشید یا هر هدف دیگری طراحی پوستر جذاب گامی مهم به سوی موفقیت در هدف شما است.

اهمیت چاپ پوستر در تبلیغات و معرفی برند

کاغذ، رنگ، سایز و نقش حیاتی آنها در چاپ پوستر

انتخاب متریال برای چاپ پوستر یکی از موثرترین عوامل در این امر است. نوع موادی که برای چاپ پوستر انتخاب می‌کنید بر دوام و کیفیت پوستر شما تاثیر می‌گذارد.

  • کاغذ: استفاده از کاغذ به علت مقرون به صرفه بودن و سهولت چاپ انتخاب اول و محبوبی برای چاپ پوستر است. با این حال، کاغذ همیشه بهترین انتخاب ممکن نیست، زیرا مستعد پارگی، محو شدن و تغییر رنگ آن در طول زمان است.
  • وینیل: یکی دیگر از گزینه‌های محبوب که برای چاپ پوستر از آن استفاده می‌شود وینیل است. وینیل یک ماده بادوام است که در برابر محو شدن، پارگی و آسیب آب مقاوم است و برای پوسترهای فضای باز ایده‌آل است. همچنین وینیل پوششی با کیفیت بالا را جهت چاپ پوستر ارائه می‌دهد و با روکشی براق با مات به حس کلاسیکی به پوستر شما می‌بخشد.
  • پارچه: استفاده از پارچه برای چاپ پوستر به دلیل وزن پایین و انعطاف پذیری گزینه‌ای ایده آل است. حمل و نقل پوسترهای پارچه ای آسان است و می‌توان آنها را حتی به سقف نیز آویزان کرد.

ممنون که در این مقاله با ما همراه بودید. در صورتی که قصد سفارش طراحی و چاپ پوستر داشتید مجموعه چاپ فرتاک را می توانید برای این امر انتخاب کنید. کارشناسان ما همیشه و در تمام ساعات روز آماده خدمت رسانی به شما هستند.



:: برچسب‌ها: اخبار , چاپ , چاپخانه , تهران , اخبار چاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1404 | نظرات ()